‘Door het lezen van de juiste informatie was ik goed voorbereid’

VRAAG EN ANTWOORD

Wij hebben zorgvuldig een lijst met vragen en antwoorden voor jou samengesteld. Mocht jouw vraag er niet tussen staan of heb je aanvullende informatie nodig, dan staan we jou uiteraard graag te woord. Je kunt ons bereiken bellen op telefoonnummer 06 516 028 98 14 of via e-mail info@pavette.nl.

Garantie

Kan een haarwerk of haarstuk kapot gaan en hoe wordt het dan gerepareerd?

Het is altijd vervelend als er onverhoopt toch een ‘reparatie’ aan het haarwerk of haarstuk
moet worden uitgevoerd; dit gebeurt natuurlijk net als het echt slecht uitkomt.
Werkzaamheden voeren wij, om de wachttijd zo kort mogelijk te houden, meestal
in eigen beheer uit. Doorgaans hoeven wij het haarwerk of haarstuk daarom niet op te sturen nar de leverancier.

 

Is Pavette gecertificeerd door brancheorganisaties?

Als erkend leverancier voldoet Pavette aan alle geldende leveringsvoorwaarden en wettelijke bepalingen en zijn is aangesloten bij ANKO (Algemene Nederlandse Kappers Organisatie). Bij een eventueel geschil kun je altijd terugvallen op de klachtencommissie van de ANKO. Daarnaast is Pavette erkend leverancier van haarwerken voor SEMH (Stichting Erkenningsregeling Leveranciers Medische Hulpmiddelen). Hiermee hebben al onze klanten de zekerheid dat wij als haarwerkleverancier voldoen aan de gestelde kwaliteitseisen. Wat je dan van ons ook mag verwachten is dat wij een uitstekende garantie geven op al onze haarwerken!